fredag 23 november 2007

Den berömda stenen i glashuset

Jinge går på som vanligt, i sina attacker på Sverigedemokraterna. Att man ger sig på dem har jag absolut inte något emot. Sedan att han använder det för att attackera Israel i sedvanlig flüchtiansk guilt-by-association-stil, det får väl helt enkelt betraktas som normalt.

Nej, det som gör att det är roligt är att argumenten hos vår vän och ledare tryter så till den milda grad att han är tvungen att ge sig på att påpeka att det finns ett stavfel.

Jag frågade givetvis Jorma, som felstavat kallade sig ”opolistiskt medhåll”, varför man värnade om våra vargars rättigheter när man förkastade muslimers rättigheter.


Det är bara det att om man tittar något stycke längre ner så finner man denna blivande klassiker:

Idag fick jag mig ännu ett skratt när jag läste Hampus Eckermans blogg Motbilder där han redogjorde får sin syn på diskussionen.


Det ska naturligtvis stå att Hampus redogjorde för sin syn på diskussionen, inte får. Det visar att alla kan råka slinta på tangenterna någon gång ibland, men om man klagar på någons stavning i en kommentar, så bör man väl åtminstone se till att ens egen blogg-postning inte innehåller samma problem.

2 kommentarer:

Jorma sa...

Han är en tok utan dess like den där tölpen. Inte ovanligt att det dimper ner diverse hot och anklagelser ifrån hans IP, hos mig. Även om du inte har mycket till övers för SD så länkar jag gärna hit om det är ok. Skicka ett mejl om detta på jorma_sd@hotmail.com

Jorma sa...

Han verkar aldrig till att vakna upp, räknar väl får konstant....som den ultimata fårskalle han är ;-)

Tro´t f-n att han inte vill rädda dom sista 150 vargarna vi har i Sverige....spekulerade först om anledningen var i att det var "Svenska" vargar....men står det klart varför!!